Rendelési feltételek

 

A kiszállítási időt /40-80perc / függ a közlekedési - ,időjárási viszonyoktól ,kollegáink mindezek ellenére mindent megtesznek ,hogy ön melegen kapja meg az ételt.

Nagyobb céges rendelését kérjük adja le korábban ,hogy a konyha feltudjon készülni  .KÖSZÖNJÜK

Hová szállítunk ki?

Rendeléseket – ingyenes házhoz szállítással ,amely a zölddel jelzett mezőn belül – csak Budapest meghatározott kerületeiből (I., II.részlegesen, III.részlegesen, V., XI.részlegesen, XII.részlegesen, XIII.részlegesen) tudunk fogadni, részlegesen. Buda egyéb területeire csak külön térítés (szállítási díj) fizetése ellenében tudunk vállalni és  tudjuk kiszállítani, amennyiben a futár  egyébb címei mellett  megoldható .

Regisztráció során kiszállítási címnek NEM csak olyan adható meg, mely az  kiszállítási területünkbe esik  (lásd. térkép zöld mező). Amennyiben a megadni kívánt címed  nem található meg az ingyenes kiszállítási körzetben ,  és vállalod a külön díjjat (szállítási díj 300-2000ft lehet), hívd diszpécserünket a 06 20 911 4444-es számon további felvilágosításért.

Mennyi idő a kiszállítás ?

 

40-80 perc amely a távolságtól és a rendelt tételek számától függ  .Amennyiben külső körülmények miatt 80-perc után érünk ki a megadott  címre ,akkor a legközelebbi rendelésénél desszertett küldünk ajándékba / db-ot:adag/  ételenként .

 

Mikor rendelhetsz?

Rendelni délelőtt 10 és este 22 óra között lehet.

Hogyan rendelhetsz?

(1) Online – Itt a duefratelli.hu webáruházban, regisztráció után. (A megrendelő köteles a regisztráció során kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni!)

Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termékek képzik. A vételárak tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást, és – az ingyenes kiszállítási zónánkon belül – a házhozszállítási díjat. A termékekről bemutatott képek lehetnek csupán illusztrációk.

A duefratelli.hu rendelési rendszere az elektronikus megrendelésedet e-mailben igazolja vissza, legfeljebb 15 percen belül, ekkortól válik a megrendelés aktív rendeléssé. Amennyiben nem érkezik visszajelzés elektronikus úton, kérjük hívd diszpécserünket a megadott ügyfélszolgálati telefonszámon, ő ad információt a rendelésed státuszáról.Online rendeléskor a „Kosár” tartalmát szabadon változtathatod egészen a megrendelés véglegesítéséig. (A felvett tételek törölhetők, rendelési mennyiségük növelhető, csökkenthető.) Az elküldött megrendelést csak a feladástól számított 5 percen belül mondhatod le, vagy módosíthatod, kizárólag telefonon. Áfás számla iránti igényedet (a megrendelés „fizetés” fázisában) tudod jelezni, a számlaadatokat ekkor kell megadnod. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt nem őrizzük meg.

 Telefonon – Számaink: 06 20 911 4444  ;  06 20 471 3168 06 1 212 6940 (az I., II., III.,V  .,  XI ., XII., XIII. kerületben)
és legvégső esetben  hívható ,amennyiben  a többi foglalt 06 20 611 4444

A minimális rendelési összeg 1390 Ft.
Az egyéb kedvezmények az akciós ételek árára nem vonatkoznak!

Hogyan fizethetsz?

A megrendelt termékeket futár szállítja ki, (utánvéttel) készpénzben vagy étkezési utalvánnyal (Sodexho, Ticket Restaurant, Cheque Déjeuner,
Posta Paletta, Erzsébet Utalvány ) fizetheted. Netes rendelés esetén fizethetsz bankkártyával (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Elektronikus) és OTP-s, MKB-s, 
Szépkártyával is. K&H SZÉP elfogadás a K&H Bank szerverén keresztűl, zárt (HTTPS) környezetben történik (jelenleg teszt üzemben). (Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.)


Általános Maestro ügyféltájékoztató

Gondod, problémád van? Reklamálni szeretnél?

A megrendelés teljesítésével kapcsolatosan felmerülő problémákat kérjük jelezd telefonon, e-mailben vagy a Kapcsolat menüpont alatt küldhetsz részünkre üzenetet.
Ügyfélszolgálati telefonszámunk: 06 1 212 6940 vagy a 20/611-4444

SZÉP kártyával történő fizetéshez szükséges adatok előzetes közlése, fizetés menetének és feltételeinek részletes leírása

A K&H SZÉP kártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott szolgáltatás megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet K&H SZÉP kártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, kártyabirtokos jelszavát, továbbá a kártya lejárati dátumát és ellenőrző számát megadják.
 
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó konkrét információ
 
Az Ön személyes adatainak védelme a (Toscana Mini Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk. 
 

Adataink

A Due Fratelli webáruház üzemeltetője a Toscana Mini Kft.
Székhelye: 1027 Budapest, Erőd utca 9.
Telephelye: 1027 Budapest, Erőd utca 9.
Adószáma: 23692460-2-41
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-973788
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Ügyfélszolgálat: 06 1 212 6940 vagy  a  20/611-4444
Üzletvezető: PÁL  Tamás János

E-mail: rendeles@duefratelli.hu